جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۰:۵۴

پتروچاینا نیمی‌ از سبد انرژی خود را تا سال ٢٠٢٠ میلادی به گاز

باشگاه خبری فراساحل: ونگ دونگ جینگ، مدیر عامل بزرگترین شرکت نفتی چین (پتروچاینا)، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد سهم تولید گاز را در سبد انرژی خود افزایش دهد. هم اکنون تولید گاز، ٣٧ درصد سبد انرژی پتروچاینا را تشکیل می‌دهد و این شرکت قصد دارد تا سال ٢٠٢٠ میلادی این میزان را به حدود ٥٠ درصد (١٠ درصد افزایش) برساند. دونگ جین گفت: پتروچاینا تغییراتی در میزان تولید نفت و گاز اعمال خواهد کرد و از تلاش دولت چین برای آزادسازی قیمت گاز و اعمال تغییرات بر آن حمایت می‌کند؛ این شرکت پتانسیل بسیار بالایی برای افزایش تولید گاز در سال‌های آینده دارد.


دولت چین سال گذشته به منظور افزایش تقاضای این سوخت پاک، قیمت‌های گاز مصرفی را در ٢ نوبت کاهش داد. رشد تقاضای نفت در این کشور در نیمه نخست سال جاری میلادی کاهش یافت، در حالی که مصرف گاز در این مقطع ٩,٨ درصد بالا رفت. ونگ دونگ جینگ در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت، اکتشاف و تولید گاز طبیعی را در نیمه دوم ٢٠١٦ میلادی در اولویت کاری خود قرار داده است و قصد دارد بر اساس نوسان قیمت نفت، راهبردهای سرمایه گذاری اتخاذ کند.



  کد خبر : 2232
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :